Серед потенційних конкурентів новому Hyundai i20 називають такі моделі як Ford Fiesta та Renault Clio, які є найбільш популярними на Європейському ринку нових автомобілів. i20 використовує оновлену версію платформи поточної моделі, але з точки зору дизайну він радикально відрізняється від попередника. Це перший автомобіль Hyundai, який використовує новий дизайнерський стиль компанії. Це означає більш чітко окреслену поверхню кузова та кутові фари із повними світлодіодами на топових моделях, які поєднуються з краями широкої решітки радіатора.
Інтер' єр нового Hyundai i20 виділяється сучасною архітектурою в основі якої лежать цифрові панелі та сенсорне керування. Матеріали обробки торпедо мають приємну на дотик фактуру. В середині хетчбека відчувається покращення якості складання панелей та підвищення рівня преміальності. Топові версії i20 мають 10,25-дюймову цифрову панель приладів та 8-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи, яка розмістилась по центру торпедо.
Лінійка моторів для Hyundai i20 включає лише бензинові двигуни, які мають 48-Вт систему допомоги мотору для ефективності його роботи. 1,2-літровий базовий силовий агрегат розвиває 83 к.с., а 1-літровий турбоагрегат 115 к.с.. В парі з моторами агрегатується 7-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей, або 6-ступенева механічна коробка з електронним зчепленням. Покращення ефективності моделі також посприяв той факт що новачок на 4% легший за попередника. Саме тому, середня витрата пального складе 5-6 літрів на кожні 100 км пробігу. На Європейський ринок хетчбек потрапить вже у наступному місяці за ціною від 17 тисяч євро, що відповідає вартості конкурентів…